مجوز گازرسانی به 50 روستای سرخس،فریمان، احمد آباد و رضویه گرفته شده است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

مجوز گازرسانی به 50 روستای سرخس،فریمان، احمد آباد و رضویه گرفته شده است

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مجوز دولت دهم 15 روستای سرخس، 15 روستای فریمان، 10 روستای احمد آّباد و 10 روستای رضویه باید گاز رسانی شوند.

 

 

 

 

 

احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس با بیان اینکه مجوز گاز رسانی به 50 روستای شهرستان های سرخس، فریمان، احمد آباد و رضویه گرفته شده است گفت: با توجه به اینکه شهرستان سرخس دارای منابع عظیم گازی است و همچنین مجوزی که در دولت دهم برای گاز رسانی به این 50 روستا گرفته شده است انجام سریع و فوری این گاز رسانی لازم وضروری است.


نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: جلساتی را برای این کار با مسئولان استان خراسان رضوی و شهرستان ها داشته ایم و بر هرچه سریعتر انجام شدن گاز رسانی تاکید کرده ایم که مسئولان اعلام کرده اند که با تامین منابع مالی کار را آغاز خواهند کرد.


سجادی ادامه داد: بر اساس این مجوز 15 روستای سرخس، 15 روستای فریمان، 10 روستای احمد آّباد و 10 روستای رضویه باید گازرسانی شوند.


وی درباره اولویت بندی گاز رسانی به روستاها گفت: سه روستای زالوغال، شورلوق و چکودر از توابع شهرستان سرخس که در مسیر خط لوله گاز هستند در اولویت اول هستند و پس از آن روستاهایی همچون نوروز آباد، کلاته مره ای، سنگر، صمد آباد و شیر تپه شهرستان سرخس از روستاهایی هستند که باید خیلی زود گازرسانی شوند.


عضو کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود منابع عظیم گازی در شهرستان سرخس عنوان کرد: این ظلم بزرگی به شهرستان سرخس است که باتوجه به وجود 73 روستا در این شهرستان تنها 23 روستا گاز دارد و بقیه روستاها با وجود داشتن منابع گازی از این نعمت بی بهره هستند.


سجادی تاکید کرد: مسئولان اجرایی هرچه سریعتر باید این کار را انجام دهند و نسبت به تامین منابع مالی آن اقدام کنند.


وی در خصوص تامین اعتبار گاز رسانی به روستاهای سرخس، فریمان،احمد آباد و رضویه گفت: محل اعتبار آن مشخص است و طبق قانون بودجه اعتبار گازرسانی به روستاها از هر متر مکعب گازی که در کشور به فروش می رسد 100 ريال معادل 10 تومان را به خود اختصاص می دهد.


نماینده مردم سرخس درپایان ابراز کرد: امیدواریم مشکل نقدینگی منابع مالی این طرح هرچه سریعتر حل شود و شاهد گاز رسانی به روستاها باشیم.

 

انتهای پیام/ع
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 30 دی 1392برچسب:سجادی, گازرسانی, :: 16:51 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 55631
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1